wtorek, 10 września 2013

Walka

Od wczoraj podjęłam walkę z moimi łamliwymi paznokciami. Od dwóch lat nie mogę mieć pięknych długich paznokci. I powiem Wam, że ja za nimi tęsknię. Pamiętam czasy licealne gdzie miałam piękne zadbane, mocne paznokcie. 
 A obecnie?? Obecnie są łamliwe i rozdwajające się do tego można dodać moje wypadające włosy.
Tak też postanowiłam zawalczyć o piękne paznokcie oraz mniejsze wypadanie włosów. Owszem olejek KHADI mi pomaga ale nie zawsze mam czas stosowania go codziennie. Po prostu nie jestem zwolenniczką mycia głowy poranną porą.
  
  Moja pielęgnacja zaczyna się na dwóch frontach:

  •  od wewnątrz: codziennie dwa kubki naparu z pokrzywy, drożdże selenowe z pyłkiem pszczelim
  • od zewnątrz: odżywka keratynowa
Dodaję składy suplementów:



Pod koniec miesiaca dodam opinię o tych suplementach. Mam nadzieję, że sprawdzą się u mnie i będę mogła pochwalić się pięknymi paznokciami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz