sobota, 12 października 2013

Suche szampony

    Dziś wpis będzie dotyczył suchych szamponów Batiste.

 Na wielu blogach pojawiły się pozytywne opinie na ich temat. A że jestem sroczką więc w końcu i ja je kupiłam. Jak wcześniej pisałam mam zwykły i XXL volume.
 Oba spisują się na moich włosach wręcz fantastycznie. I są naprawdę przydatne jeśli mam nagłe wyjście. Ponieważ moje włosy myję wręcz codziennie, ponieważ mają dziwną tendencję do bycia hmm przetłuszczone u nasady a dalej pieknę.

 Batiste używam jedynie na grzywkę a resztę po prostu upinam.




Na pierwszych dwóch zdjęciach moje włosy na drugi dzień. Można zobaczyć różnicę u nasady a na reszcie. Kolejne zdjęcia są po użyciu Batiste XXL volum. Włosy zostały podniesione plus nie widać tej "tłustości". Na zdjęciach widać jeszcze piały pyłek po użyciu jednak szybko znika po przeczesaniu włosów. Jak dla mnie oba szampony są na plus i kocham je za pomoc w nagłych sytuacjach. 
Oba szampony zakupiłam na stronie : http://www.i-lovebeauty.pl/

 Z sercem mogę polecić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz