piątek, 6 września 2013

Khadi, Olejek stymulujący wzrost włosów

Na pierwszy ogień idzie ten olejek.

Cena jego wynosi 58 złotych za 210 ml.

SkładSesamum Indicum (Sesamol), Cocos Nucifera (Kokosnubol), Ricinus Communis (Castrol), Citrullus Colycynthis (Koloquinthe), Sida Cordifolia (Bala), Abrus Precatorius (Gunja), Butea Monosperma (Palasa), Vinca Rosea (Immergrun), Trigonella Foenum Graecum (Bockshornklee), Eclipta Alba (Bringaraj), Bacopa Monnieri (Brahmi), Daucus Carota Sativa (Karottenol), Rosmarinus Officinalis (Rosmarin)

Właściwości:
  • wzmacnia i odżywia włosy
  • zapobiega wypadaniu włosów
  • stymuluje ich szybszy wzrost
  • zapobiega przedwczesnemu siwieniu

Stosowanie:

Wmasuj około 1łyżeczkę olejku w skórę głowy oraz włosy na 2 godziny przed umyciem. 

Dla wzmocnienia efektu należy zrobić masaż olejkiem i pozostawić go na głowie na całą noc, a 

rano umyć włosy.Najlepsze rezultaty osiągniesz używając olejku 2-3 razy w tygodniu.
 

Moja opinia:

Opakowaniem jest przezroczysta butelka do tego miałam ją zabezpieczoną folią. Kolor olejku jest hmm jak herbata. Zapach ziołowy ale mi się bardzo podoba. Mam olejek od bardzo dawna ale nie umiałam go stosować systematycznie.  Potem stwierdziłam, że szkoda było wydawać kasiorki na niego bo nic nie zdziałał a mi zależy na przyroście.

  Ale UWAGA UWAGA!!! Postanowiłam mu dać drugą szansę i stosuje go codzinnie na całą noc. Olejek jest cudowny moje włosy nawilżone i pełne blasku plus największy z największych włosy mi nie wypadają. Kochani co za radość widzieć jeden dwa włosy na szczotce!!!

Danie drugiej szany olejkowi było dużym plusem. Co do wydajności jest baaardzo wydajny ja go nigdy nie żałuje na włosy i zużyłam dopiero połówkę butelki.

Suma sumarum:

Warto zakupić olejek i się do niego nie zrazić. Do wszystkiego potrzebna jest cierpliwość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz