piątek, 8 marca 2013

Witam

 Ciągle pije ziółka już przyzwyczaiłam się do ich smaku. Wstępnie zauważalne efekty to mniej zmeczone i spuchnięte nogi a to już ogromny plus!


Chcę się też pochwalić moimi zakupami. Od dawna marzy mi się krem BB ale ceny są wysokie i odcienie jasne więc troszkę się boję kupować w ciemno.
  Dlatego poszukiwałam próbek i oto  znalazłam sklep internetowy gdzie zamówiłam :

        Moja pierwsza próbka kremu BB cena 4,50 moim zdaniem dużo za 2 g
Dziś na próbę użyłam go na buzię. Muszę przyznać, że zapach jest ładny i przyjemny nie trzeba też dużej ilości by pokryć całą buzię. Ta próbka stanowczo starczy mi na jeszcze 3 użycia.
     
      Co do efektów:
Nie mam obecnie dużo wyprysków ale widać liczne zaczerwienienia, małe krostki i troszkę niedoskonałości. Ile bym oddała za cerę, której całkiem nie trzeba malować bo jest taka jak moja po kremie bb. Czuję się zadowolona z tego efektu. Większy test krem bb przejdzie jutro ponieważ cały dzień spędzę na zwiedzaniu świata zwierząt z moim chłopakiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz